Styczeń – Mini College w Końskich

Miesiąc styczeń w Mini College Końskie rozpoczęliśmy zorganizowaniem zabawy choinkowej dla przedszkolaków. Wszystkie obecne dzieci brały udział w wydarzeniu. Mali odkrywcy mieli okazję przebrać się za różnych bohaterów z bajek ale też za ulubione zwierzątka czy inne interesujące ich postaci.

Podczas zabawy dzieci tańczyły do piosenek ze znanych bajek, nie mogło oczywiście zabraknąć piosenki „Mam tę moc” oraz piosenek Crazy Frog.

Przedszkolaki podczas zabawy choinkowej brały udział w różnych konkurach (z balonami, tanecznych) z chęcią również tańczyły ze sobą oraz w kółeczku. Po zabawie tanecznej zorganizowany został poczęstunek dla najmłodszych, który zakończył zabawę choinkową. Dzieci z dużym apetytem kosztowały smakołyków i pysznych soków.

 

 

22 stycznia 2019 roku gościliśmy w przedszkolu Mini College w Końskich rodziny naszych przedszkolaków. W tym szczególnym dniu poza babciami i dziadkami nasze przedszkole odwiedzili również rodzice uczniów.

Święto Babci i Dziadka rozpoczął występ dzieci, podczas którego złożone zostały życzenia z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka oraz odśpiewane były piosenki, których nasze przedszkolaki nauczyły się specjalnie dla swoich dziadków. Występ dzieci zakończyły gromkie brawa ze strony naszych gości, a następnie dzieci obdarowały swoich dziadków ręcznie wykonanymi prezentami. Po części oficjalnej rozpoczął się poczęstunek. Dzieci i wszyscy goście chętnie częstowali się przygotowanymi przekąskami, czemu sprzyjała bardzo miła atmosfera wydarzenia.

 

 

 

 

 

 

25.01.2019 roku w przedszkolu Mini College w Końskich odbyły się zajęcia z cyfryzacji przeprowadzone przez Julitę Żuwalską. Podczas zajęć dzieci zapoznały się z urządzeniem, jakim jest tablet – poznały jego wygląd, właściwości i zastosowanie.

Zajęcia zostały przeprowadzone w sposób bardzo praktyczny. Na początku nauczyciel pokazała dzieciom jak wygląda urządzenie, w jaki sposób się go używa i do czego może służyć. Następnie każde dziecko miało możliwość przetestowania zdobytej wiedzy poprzez praktyczne działanie. Przedszkolaki z dużym zainteresowaniem przyglądały się tabletowi – były zaciekawione jego możliwościami. Każde dziecko chętnie prezentowało zdobytą wiedzę na tablecie. Podsumowanie zajęć pokazało, że dzieci zapamiętały nazwę demonstrowanego urządzenia oraz wiedzą w jaki sposób się go używa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tekst opracowała Kinga Jakubowska.